شنبه 29 اردیبهشت 1403
دختر:خوابی؟؟؟پسر: آره ، بيدار شدم زنگ مي زنم بهت دختر:من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود پسر:چه ربطي داره؟ دختر:من واسش مهم بودم پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟ دختر:دوس پسر قبليم اصلا&rdq
پستهای طنز شناخت دختران و زنان
  • تعداد بازدید : 746

  • دختر:خوابی؟؟؟
    پسر: آره ، بيدار شدم زنگ مي زنم بهت

    دختر:من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود

    پسر:چه ربطي داره؟

    دختر:من واسش مهم بودم

    پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟

    دختر:دوس پسر قبليم اصلا” نمي گفت: من بيدار شدم بيا

    پسر:اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه

    دختر:من كه همون آدمم

    پسر:من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صب بيدارم

    دختر:من 6 خوابم!!

    پسر:دوس دختر قبليم 6 بيدار بود...!

    دختر:برو با همون ... ( گوشي را قطع مي كند)


    ( هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد) :|


    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...