یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92   Ariabax.ir   ما گفتیم ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﯿﻢ ﺍما ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ فکر ﮐﻨﯽ ﮔﻨﺪﻩ ﺍﯼ کوچولو …     ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92****
اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92
  • تعداد بازدید : 7691

  • اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92

     

    Ariabax.ir

    اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92

     

    ما گفتیم ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﯿﻢ ﺍما ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ فکر ﮐﻨﯽ ﮔﻨﺪﻩ ﺍﯼ کوچولو …

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    هرجا سخن از اِعتماد است ، خنده ام می گیرد !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    یه زمانی از محبت خارها گل میشدن ، الان دیگه از محبت گلها هم هار می شوند …

     

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    هیچوقت کسی رو که در حاشیه زندگیش هستی ، در اولویت زندگی قرار نده !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    کاش میشد بازی را از آخرش شروع کرد و بین دو نیمه میزدم به چاک تا حماقت هیچ آغازی را نبینم !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    هر دو از ته دل می گوییم
    من حرف هایم را
    تو دروغ هایت را …

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    به بعضیا ﺑﺎس ﮔﻔﺖ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯿﺎ خوشم ﻧﻤﯿﺎد ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻄﻮﺭ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﯼ بدم میاد !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    اونقد با دلم بازی کردی که دل و روده م به هم پیچید …
    ببین ، حالا حالم ازت بهم میخوره !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم ، پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     


    ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻧﺒﺎس ﺑﮕﯽ ﺳﻼﻡ ﺑﺎس ﺑﮕﯽ ﺟﺎﻧﻢ ؛ ﺑﺎﺯ ﮐﺎﺭﺕ ﮐﺠﺎ ﮔﯿﺮﻩ ؟؟؟

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     


    مرا بی وفا خطاب میکنند اما ای کاش میگفتند که من بی وفای کدام باوفا بودم ؟

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    بهانه را دو دستی تقدیم کسی کن که برای عبور از تو دربدر دنبال بهانه می گردد !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت : صداقت ، مهربانی ، زیاد به تو توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر …
    این روزها هرچه خائن تر باشی دوست داشتنی تری !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     


    این روزها اصلا حواست به من نیست …
    دیگر خبری از من نمی گیری اما با این حال درکت می کنم ، با “او” بودن تمام وقتت را گرفته است !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     


    وقتی کسی رو زیاد و بدون قید و شرط بخوای ، براش تبدیل میشی به سیب زمینی ؛ اونوقته که تو روغن سرخت میکنه …

     

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     


    در این داستان پرماجرا من به هیچکس خیانت نکردم جز “دلم”

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    چشمات انقدر برق داشت که تموم زندگیمو تونسم چراغونی کنم ، روزگار خوبی بود اما یه روز قبضش اومد …
    تموم زندگیمو ریختم به حساب اما افاقه نکرد ، یکی اومد قطعش کرد !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    هرچه مراعات کردم ، کمتر رعایت شدم !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    عزیزم میدونی چیه ؟ واس به دست آوردن من باس دست و پا بزنی ؛ زنگ و اس رو که همه میزنن …

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     


    ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮑﻦ ، ﻣﻦ ﺯﻣﺎن ﺧﻮﺷﯿﺎﺕ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻡ بلکه ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﯼ ﺧﻮﺵ ﺑﻮﺩﯼ !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     


    من را ببین ، همچنان ایستاده ام …
    آن کسی را که فکر میکنی میشکند بی تو ، میشکند امثال تو را !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    از این به بعد سرد میشوم با آنهایی که وقتی با آنها گرم بودم ، سوزاندند مرا …

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    پرنده ای که رفت بگذار برود چون هوای سرد بهانه است ، چون هوای دیگری در سر دارد !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    نوشت “سلام نفس” ، کسی که چند لحظه پیش به من شب بخیر گفت …
    هه ، چه اشتباهی ؟!

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    چه مغرور و مردانه سکوت کردی در برابر سیل اشکهایم
    بی تفاوتیت مبارک …

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    خوشحالی اسمت تو دهنا میچرخه ؟
    تُفم تو دهنا میچرخه ولی آخرش میندازنش دور … آره اینجوریاس ، جو نگیرتت !

     

     

    ******اس ام اس طعنه دار جدید|پیامک کنایه 92******

     

     

    یادش بخیر اون زمان میگفت نفسمی ، بدون تو نمیتونم …
    حالا خودش دستگاه اکسیژن شده واسه بقیه !


    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط الهه در تاریخ 1392/12/27 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

    من ادمی ام که رفتارمو با شعور طرفم ست میکنم پس اگه یه روز از رفتار من ناراحت شدی یه نگاه به شعورت بنداز


    کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...