شنبه 29 اردیبهشت 1403
صبح شارژ گوشیم تموم شد... میخواستم زنگ بزنم دوست پسرم بیاد دنبالم... از یه دختره گوشیشو گرفتم... شماره که گرفتم...ديدم سیو شده: Eshgham  من 0_0 دختره o-o دقت کردین چشای من درشت تر و قشنگتر
دوست پسر نجیب من!!!
  • تعداد بازدید : 656

  • صبح شارژ گوشیم تموم شد...

    میخواستم زنگ بزنم دوست پسرم بیاد دنبالم...

    از یه دختره گوشیشو گرفتم...

    شماره که گرفتم...ديدم سیو شده:

    Eshgham 

    من 0_0

    دختره o-o

    دقت کردین چشای من درشت تر و قشنگتر بود :)))


    نویسنده : sara7arman تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393 امتیاز :
    موضوعات : اس ام اس خنده دار ,
    برچسب ها : پستهای فیسبوکی 94 , جوک 94 , جوک دوست پسر ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/04/11 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

    زهر مار مردم از خنده


    کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...