یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
ديروز يه دختر خيلي خوشگل و خوش هيكل از اون داف مجلسیا تو خيابون از پورشه پیاده شد اومد به طرفم. گفت: حالتون خوبه؟ گفتم: بله گفت: كجا تشريف ميبرين؟ گفتم: ميرم خونه گفت: ميشه ازتون خواهش کنم با من دوست
دیروز ی دختر خععلی خوشگل از اون داف مجلسیا ...
  • تعداد بازدید : 642

  • ديروز يه دختر خيلي خوشگل و خوش هيكل از اون داف مجلسیا تو خيابون از پورشه پیاده شد اومد به طرفم.
    گفت: حالتون خوبه؟
    گفتم: بله
    گفت: كجا تشريف ميبرين؟
    گفتم: ميرم خونه
    گفت: ميشه ازتون خواهش کنم با من دوست شید ؟
    گفت اگه با من دوست شی حاضرم ماشینم و یک میلیارد تومن پول هم بهت بدم....
    گفتم: نه.
    و رفتم...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ميدونين بچه ها، اخلاق برا من خيلي مهمه... اول بايد سلام ميكرد... 


    نویسنده : javad_s تاریخ : دوشنبه 31 شهریور 1393 امتیاز :
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...