شنبه 29 اردیبهشت 1403
تو تاکسی نشسته بودیم یدفه دختره گفت چی؟ من:هیچی . . . . دختره:چی؟ من:بخدا هیچی دختره:چی؟ من:خدا شاهده هیچی دختره:چی؟ من:آقای راننده جان مادرت وایسا من میخوام پیاده بشم راننده:خفه شو بشین س
چـــــــــــــــــــی
  • تعداد بازدید : 940

  • تو تاکسی نشسته بودیم یدفه دختره گفت چی؟

    من:هیچی

    .

    .

    .

    .

    دختره:چی؟

    من:بخدا هیچی

    دختره:چی؟

    من:خدا شاهده هیچی

    دختره:چی؟

    من:آقای راننده جان مادرت وایسا من میخوام پیاده بشم

    راننده:خفه شو بشین سر جات خانم داره عطسه میکنهنیشخند



    نویسنده : tabasom تاریخ : سه شنبه 31 تیر 1393 امتیاز :
    موضوعات : اس ام اس , اس ام اس خنده دار ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...