شنبه 29 اردیبهشت 1403
یك عدد بین 1 تا 9 انتخاب کن... در 3 ضرب کن...  حالا به اضافه 3 کن دوباره ضربدر 3 کن دو رقم این عدد رو با هم جمع کن... عدد بدست اومده اسطوره شما توی زندگیتونه!   1.لقمان حکیم2.ناپلئون3
معماهای فیسبوکی|بازی با ریاضی
  • تعداد بازدید : 2081

  • یك عدد بین 1 تا 9 انتخاب کن...

    در 3 ضرب کن...

     

    حالا به اضافه 3 کن

    دوباره ضربدر 3 کن

    دو رقم این عدد رو با هم جمع کن...

    عدد بدست اومده اسطوره شما توی زندگیتونه!

     

    1.لقمان حکیم
    2.ناپلئون
    3.لئوناردو داوینچی
    4.افلاطون
    5.انیشتین
    6.چایکوفسکی
    7.گاندی
    8.گراهام بل ‏
    ‏9.ادمين مهدی
    10.کوروش کبیر
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    میدونم باورش سخته ، اما من اسطوره خیلی ها بودم نیشخند


    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط ارميتا در تاریخ 1392/11/14 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

    خوب وعالي بود داداش...
    سايت باحالي دارين دلمون باز ميشه وقتي ميايم سايتتون
    فدايت...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
    پاسخ : خواهش،خوشحال شدیمhttps://rozblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif

    این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/10/07 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

    من 5 گرفتم 9 اومد:شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکبیچاره من چه زندگی بدی در پیش دارم
    پاسخ : شکلک

    این نظر توسط arash88 در تاریخ 1392/09/23 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

    ایول داداش ... خیلی باحال بود ...
    شکلک

    این نظر توسط نارگل در تاریخ 1392/09/10 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

    شکلک

    این نظر توسط شینا در تاریخ 1392/09/08 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

    برو خودتو بگیر دستگاه
    پاسخ : :|

    این نظر توسط نارگل در تاریخ 1392/09/08 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

    شکلکچرا برا من 9شد..................
    دیگه از عدد4متنفر شدمشکلکشکلک
    پاسخ : به این معناست که اسطوره زندگی شما ، من بودم (ادمین مهدی)
    شکلک


    کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...