یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
گفت: اینقدرنکش میمیری...... گفتم:اگه نکشم میمیرم......... گفت:اگه بکشی با درد میمیری......... گفتم: اگه نکشم با درد میمیرم....... گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمی گیره........ گفتم:هوای صاف جلوی مرگ
سیگار
  • تعداد بازدید : 645

  • گفت: اینقدرنکش میمیری......

    گفتم:اگه نکشم میمیرم.........

    گفت:اگه بکشی با درد میمیری.........

    گفتم: اگه نکشم با درد میمیرم.......

    گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمی گیره........

    گفتم:هوای صاف جلوی مرگو می گیره؟

    نگاهم کرد و گفت:بکش...................................


    نویسنده : zahra تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1393 امتیاز :
    موضوعات : اس ام اس غمگین ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...