شنبه 29 اردیبهشت 1403
من فلج به دنیا اومدم,ولی به زندگی امید داشتم,تا اینکه سرطان گرفتم و شش ماه بعد فهمیدم ایدز دارم!ازوقتی توی آزمایش آخرم فهمیدم که دیابت هم دارم,دیگه به کل دپرس شدم...تااینکه ... کفش تن تاک رو خریدم!
.....
  • تعداد بازدید : 585

  • من فلج به دنیا اومدم,ولی به زندگی امید داشتم,تا اینکه سرطان گرفتم و

    شش ماه بعد فهمیدم ایدز دارم!ازوقتی توی آزمایش آخرم فهمیدم که

    دیابت هم دارم,دیگه به کل دپرس شدم...تااینکه ...

    کفش تن تاک رو خریدم!!!

     

    دیگه از ایدز و سرطان خبری نیست!!!!

    تازه,قراره توی مسابقات دوی استقامت هم شرکت کنم!:-!


    نویسنده : mehrnooosh تاریخ : پنجشنبه 08 اسفند 1392 امتیاز :
    موضوعات : اس ام اس خنده دار ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...