یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
 دختره به دوس پسرش زنگ میزنه دختر :سلام کجایی عزیزم ؟ پسر :با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرم تو کجایی ؟ دختر :من تو همین اتوبوسی که هستی ، هستم میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی ی
پستهای فیسبوکی جدید|کجایی عزیزم؟
  • تعداد بازدید : 807

  • دختره به دوس پسرش زنگ میزنه

    دختر :سلام کجایی عزیزم ؟

    پسر :با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرم تو کجایی ؟


    دختر :من تو همین اتوبوسی که هستی ، هستم

    میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست !؟

     

    :))


    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط MORTEZA26 در تاریخ 1392/11/21 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

    TUXTR57L.;شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


    کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...