شنبه 29 اردیبهشت 1403
جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92 Ariabax.ir روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک *****جدیدتری
جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92
  • تعداد بازدید : 1281

  • جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92

    Ariabax.ir

    اس ام اس تبریک تولد

    روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
    تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
    امروز روز توست… تولدت مبارک.

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    جشن تو جشن تولد تمومه خوبیاس
    جشن تو شروع زیباى تمومه شادیاس …

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    تقدیم به مبدا تمامی وجودم (…)جان ، سالروز تنفس دوباره مبارک

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
    با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
    من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

    تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد
    سالروز تولدت مبارک . . .

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را.
    تولدت مبارک

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    تو شب تولدت قلبم رو هدیه میکنم / واسه آرامش تو به دوریت عادت میکنم
    عزیزم روز شکفتنت را جشن میگیرم . تولدت مبارک . . .

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    (تاریخ تولد…..،) طلوع (ماه تولد…..،) ، (سن) گل سپید را در گلدان عمرت می فشانم به امید روزی که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود.
    “تولدت هزاران بارمبارک”

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
    در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
    عزیزم تولدت مبارک . . .

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
    عشق من تولدت مبارک

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد
    آن را به تو تقدیم میکنم
    تولدت مبارک

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    تقدیم به تنها بهانه زندگیم
    تولدت را با افتخار به داشتنت پیشاپیش تبریک میگویم

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    لحظه تولدتو ، شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها.
    تولدت مبارک عزیزم

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    تولد یعنی دوستت دارم از ته قلب با تمام وجود از ته احساس

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    باهفتا آسمون پر از گل یاس و میخک
    باصد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک
    یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک
    فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک !

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

    *****جدیدترین اس ام اس تبریک تولد|مهر 92*****


    در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
    تولدت مبارک . . .


    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...