یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
داشتم تخم مرغ میخوردم  مادرم اومده میگه اینقدر تخم مرغ نخور کبدت سوراخ میشه میمیری منم گفتم:عیب نداره میمیرم هم تو راحت میشی  هم خودم هم حراست دانشگاه........       
تخم مرغ
  • تعداد بازدید : 625

  • داشتم تخم مرغ میخوردم 

    مادرم اومده میگه اینقدر تخم مرغ نخور کبدت سوراخ میشه میمیری

    منم گفتم:عیب نداره میمیرم هم تو راحت میشی

     هم خودم

    هم حراست دانشگاه........       


    نویسنده : alimohammad تاریخ : دوشنبه 25 آذر 1392 امتیاز :
    موضوعات : اس ام اس دانشجویی ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1392/09/28 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

    سلام داداش
    این کد لایک و دیس لایکت چه جوریه؟
    منم رزبلاگ دارم و میخوام بزارم


    کد امنیتی رفرش
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...